'n Mens kry een geleentheid om te lewe- vier dit!

Sunday, May 29, 2011

Verdwaald in Madrid, maar dis lekker!


Gister was nogal n baie rowwe dag. Die Luftwaffe vlug het 1 3/4 uur laat opgestyg omdat die crew se bussie gebreek het. Dit het gemaak dat ons n uur laat geland het. Die vlug Madrid toe was anderkant die paspoortbeheer, en ek moes agter n lang tou mense inval om my paspoort na te gaan. Toe het die vriendelike Duitse offisier in beheer baie behae daarin gevind om eers my terugkeerkaartjie te vra, en baie geduldig my paspoort deur te blaai. Wat gemaak het dat ek die aansluitingsvlug gemis het met vyf minute. Toe moes ek eers weer met die lugredery gaan baklei om my op die volgende vlug te sit Madrid toe. Ek het om twaalfuur in Madrid aangekom in plaas van sewe uur.  Ek het n lekker Metro kaartjie vir drie dae vir 13 euro gekoop.

Die volgende skok, die hostal waar ek ingeboek het in September, weet niks van my bespreking nie, al het hulle euro 7.50 geneem vir n deposito. Die plek is vol, en sy vat my toe na n vriendin toe, wat toe vir een  aand wil he wat ek vir twee aande sou betaal op die oorspronlike bespreking. Skelm blerrie Spanjaarde, ek wens Obelix het hulle harder gemoer!

Ek het rondgeloop met die rugsak, en eers teen 5 uur plek gekry in n Hostal.  Redelik sentraal, redelik skoon, bure skree en slaan op mekaar.  Maar dit is alles OK!. More ry ek per trein/bus Leon toe, en sal Dinsdag met die Camino begin. Hier is verskriklik baie dronk mense en bedelaars op straat, nie gewoond daaraan in Europese stede nie.

Gister die volgende vir R85 gekoop om te eet: drie blikkies Coke, 1.5 l water, Franse brood, een groot pak salami, een pak met ongeveer 15 snye kaas in, 6 Flambys en 1 l wyn_ glad nie sleg nie!

Gelukkig is Julius nie hier op die nuus nie!

Mooi bly!

Ewald

1 comment:

En jy daar, wat sĂȘ jy?