'n Mens kry een geleentheid om te lewe- vier dit!

Sunday, March 24, 2013

Sondagmiddag- steeds die lekkerste ete as ons saam kan wees...

Vandag is een van daardie lekker dae in die lewe. Ek het vanoggend gepreek, en is nou klaar vir die dag. My ma en my dogter kuier by my, en al wat kort is my suster van Engeland. Om Annelie se familie bymekaar te kry is natuurlik baie moeiliker, maar ons was nou amper voltallig vanmiddag.

Ons het 'n wonderlike winskopie gekry- Lam uit Aberdeen (Suid Afrika) uit.
Die lam is met die nodige respek behandel:


Daarna was dit so lekker om die gesin om die tafel te hê. Saam met die lam was daar knoffelbrood, warm groente, en 'n slaai. Die slaai is heerlik saam met die Frogger balsamiese asyn wat ek daar by Oude Libertas vir my vrou se verjaardag gekoop het. En 'n bottel Rosé van Robertsons kelders.


Dis mos nou die lekker tye in die lewe so saam met jou eie mense. Al baklei die monstertjies maar nog steeds woes met mekaar, is daar darem hierdie enkele oomblik van vrede...

So pas gehoor een van my goeie vriende is ook op pad deur onse dorpie netnou, so nou kan ons nog 'n heerlike filterkoffietjie ook saam geniet! Die lewe is vandag mooi!

No comments:

Post a Comment

En jy daar, wat sê jy?