'n Mens kry een geleentheid om te lewe- vier dit!

Friday, March 15, 2013

Op Roete 62 by Ronnie se winkel...

Ek sien nou eers hoe lank het ek hierdie blog van my afgeskeep! Jammer julle!

Ek wil dit darem nog oop hou.
So hier is so 'n fototjie uit my lewe uit...  Eendag lank, lank gelede (verlede week...)

Ronnie se Sex Shop is 'n PUB langs Route 62, êrens tussen Ladismith en Bonnievale. Dit is 'n bekende toeriste aantreklikheid, die toerbusse stop in massas daar deesdae...  Nee, daar dans nie kaal meisies rond nie...

Die binnekant van die Pub is baie interessant, met die bra's van wittebroodpaartjies en ander verliefdes wat daar in die dak hang. Al die binnemure is vol graffiti van almal wat al daar was.  Daardie deel van die Klein Karoo is baie, baie warm, en die bier is lekker koud...

No comments:

Post a Comment

En jy daar, wat sê jy?