'n Mens kry een geleentheid om te lewe- vier dit!

Friday, April 12, 2013

DVDV...

Dank Vader dis Vrydag!!!

My afdag. My "private dag" volgens my Diensverhoudinge Bestuurder...

from: http://lifebeginsatretirement.blogspot.com/2011/01/tgif-in-65-hours-to-be-exact.html

Maar hierdie gaan 'n besige Vrydag wees!
More begin die Word Riders te ry! EK en kollega gaan saam op die 2000 km toer, van Kempton Park af deur ons dorp, na Louis Tricharddo, Tzaneen, Blyderivierspoort, Laeveld, Secunda... Ons sien baie uit.


  • VAndag moet my BMW nog gewas word! 
  • Vandag moet ek nog pak. 
  • Vandag moet ek nog by twee bejaarde dames uitkom wat my graag wil sien voor ek ry. 
  • Vandag moet ek nog die hout gaan haal vir die Word Riders se braai more by Weesgerus. 
  • Vandag moet ek nog seker maak die koelkamer by die kerk is aan, en die bakke is gereed om Spif Hoenders se uitstekende donasie van 75 halwe hoenders in ontvangs te neem.
  • Vandag moet ek nog saam met my dogter gaan brekfis....
  • Vandag moet ek nog seker maak die broodjies vir more is bestel, en botter aankopp
  •  Vandag moet ek nog seker maak ons orrelis het al die liedere vir Sondag se Word RIder erediens gekry. 
  •  Vandag gaan seker nog 'n paar ander interessante draaie met my maak. 
  • Vanaand wil ek graag braai saam met my gesin, beter as daardie Aussies op Masterchef gisteraand! 
Wat jy ook al doen vandag, maak die beste daarvan. Onthou, Vrydag kom net een keer per week! 

1 comment:

En jy daar, wat sê jy?