'n Mens kry een geleentheid om te lewe- vier dit!

Thursday, July 26, 2012

Karoo Leefstyl Koffieshop in Nylstroom


Ek word soms in Koffieshops opgemerk. Net soms. Vandag. Gister...

In 'n kleiner dorp, ver van die stad se groot malls, het ons nie Mugg & Beane nie. Ons het getreur toe ons Wiesenhof in Januarie vanjaar sy deure toegemaak het.  Ons het nie soos ons buurdorp 'n Greenfields nie.

Maar die onafhanklike koffiewinkel bly ook mos maar lekker om te ondersteun.  Hulle pryse is dikwels goedkoper omdat hulle nie daardie duur francise koste hoef te betaal nie.

In Nylstroom het 'n nuwe koffiewinkel oopgemaak. Karoo Lifestyle...
Vanoggend het ek so 'n ledige halfuurtjie gehad rondom teetyd. Daarom het ek besluit om te gaan inloer by die Karoo Leefstyl Koffieshop.



Waar is die Karoo Leefstyl? As jy van die N1 se kant af inkom, oor die brug, verby die eerste robot, kyk uit vir die windpomp op regterhand langs die groot hardewarewinkel.

Die winkel het sy eie unieke atmosfeer, met inspirerende verse teen die mure:

Agter die hek is 'n hele paar koffietafels, met 'n 1950's atmosfeer.  Daar is groot leerbanke eenkant om rustig op te sit en gesels met goeie vriende. Daar is 'n fontein met kabbelende water wat 'n rustige atmosfeer skep. Verdere dekorasie is oorspronklike skilderye van Marilyn Monroe, 'n groot yster volstruis, 'n gedane 1950's wasmasjien.   Aan die agterkant van die koffiewinkel is 'n gedeelte wat interne dekorasie verkoop- 'n tipiese toeristewinkel. Die atmosfeer is al klaar baie aangenaam vir 'n plek wat nou maar in sy 2e week is, maar ek dink tog dit sal lekker wees as daar luidsprekers buite aangebring word, om die musiek wat in die winkel speel, ook buite te kan hoor.

Dit wat ek die meeste geniet het van vanoggend se besoek, was die pryse!
'n Koppie heerlike filterkoffie kos R10, en hier is vandag se koeklys. Ek het die Weerligkoek geëet, glo 'n ou familieresep uit die Karoo wat oumagrootjie nog met haar eie bewerige hand geskryf het. Ek het dit baie geniet, 'n wit koek wat gekookte kondensmelk en neute insluit- heerlik! Veral vir hierdie prys!
Ekskuus, ek kon nog nie my gesteelde kamera vervang nie, en die Swartbessie is nie so gelukkig in die binnekant van geboue nie! 

Sulke besighede kry maar swaar in ons gemeenskap om kop bo water te hou, ek hoop regtig die Karoo Leefstyl gaan 'n groot sukses wees.

Hoe lyk dit met 'n Wifi sone? Geen koffieshop in Nylstroom bied dit op die oomblik aan nie!

NS- Koffieshop is dalk nie mooi Afrikaans nie, dis ek wat so praat, nie die Karoo Leefstyl se mense nie!






No comments:

Post a Comment

En jy daar, wat sê jy?