'n Mens kry een geleentheid om te lewe- vier dit!

Saturday, July 28, 2012

Die Koffiekan in Nylstroom

Ek het hierdie week bietjie gedink. Hoe kan dit mooi wees om net iets oor die nuweling in die dorp te sê, as 'n mens nog nie eers oor jou ou gunstelinge gepraat het nie.

Die Koffiekan in Nylstroom is al baie lankal een van my gunsteling uithangplekke. Die foto op my blog se avatar is daar geneem toe ek nog mooi en jonk was,,, vanoggend was ek en dieselfde denimbaadjie en ou Huisbesoek saam daar gewees. Ek het laat opgestaan, want ek het tot by oom Paul se liedjie twee uur vanoggend gekyk wat daar in Londen aangaan. Soveel talent en leierskap in een vierkante kilometer bymekaar. Het julle gesien hoe mooi lyk Maria Sharapova toe sy Rusland in die stadion inlei? Wow!

Ek dwaal al weer af- die aandagafleibaarheid, sien? Waar kry jy die Koffiekan? As jy in Nylstrooom inry van die snelweg af, dan gaan jy oor die treinspoorbrug langs die groothandel slaghuis Meatrite. As jy oor die brug gaan- kyk links. Daar in die Nylstene kompleks is Die Koffiekan.
Huisbesoek Regs, saam met die Vermaaks se Yammie en Harleys...
 Daar was nog altyd vir my 'n baie lekker atmosfeer in die Koffiekan. Soos jy instap, is daar die kalmerende effek van die koi visdamme, mooi toegespan dat jou kiddies nie kan inplons nie...  Dis 'n baie kindervriendelike plek, waar jou kiddies kan gly en in die sand kan speel...

Daar is heelwat interessante voëlspesies om na te kyk in hokke daar agter die sandput. Hier is ook 'n uitstekende haarsalon waar mammie kan hare sny terwyl pappie bier drink, hulle is gelisensieerd.
Kyk net mooi na die kinders rondom die Macaws, soos my Ierse skoonsussie se dogtertjie op die harde manier uitgevind het. As jy sien wat 'n Macaw met 'n hoenderbeentjie kan doen, dink wat kan met 'n kind se vinger gebeur...

Pasop, ek byt so nou en dan...
Hierdie is 'n baie lekker plek vir ontbyt eet. 'n Bodemlose koffie kos R15 en is van baie goeie standaard.
Ek hou baie daarvan, na veral 'n harde fietsrysessie, om hier hulle pap en wors te kom eet, bedien met 'n gebakte eier en kom met heerlike tamatie en uie smoor vir net R35. Ek gaan die ontbytbladsy van die menu hier bysit, ek dink dis billik.

Die koekverskeidenheid is groot vir die platteland en effens goedkoper as die stad se pryse. Vanoggend se Lemon Merangue was heerlik saam met die filterkoffie! Die Scones is kleiner as Mugg en Beane s'n, maar heelwat goedkoper.

Vanoggend het ek die Vegetariese Saadbroodjie met slaai gehad vir R33 vir ontbyt. Dis altyd 'n pluspunt as daar EGTE botter saam met brood bedien word, en nie daardie simpel Flora sampletjies nie. Hier slaag Koffiekan die toets.

Die Beeld en die plaaslike koerantjie is by die deure beskikbaar, en verskeie televisies is gewoonlik op die huidige Sport (vandag die Olimpiese padfietswedren) of kosprogramme soos BBC Food ingestel.  Dis 'n lekker plek om vir 'n rukkie te kom sit en kuier met jou laptop. Ongelukkig is daar nog nie wifi in enige koffieshop in ons dorp beskikbaar nie, ek skimp gereeld by die eienaars om dit beskikbaar te stel!

Die diens is gewoonlik vriendelik, maar kan soms bietjie aan die stadige kant wees. Jy gaan nie party van die stad se plekke se blitsige diens  hier kry nie. Maar dan is ons die platteland, ons leef rustiger as de stad, want ons het meer tyd. Ons ken nie spitsverkeer nie, daardie tyd sit ons eerder in die koffieshops.

So vir toeriste in Nylstroom- die Koffiekan is 'n lekker ontmoetingsplek, ontbyt, middagete, koekeetplek. Dit is kindervriendelik en in die somer lekker koel met daardie fyn watersproeiertjies.  Ek geniet die Koffiekan baie, en kom ten minste een keer 'n week daar vir 'n kafeieninspuiting om die week te oorleef!

Die Ontbytbladsy van die Menu, daar is heelwat verskillende ligte etes en koekerighede ook beskikbaar.









No comments:

Post a Comment

En jy daar, wat sê jy?