'n Mens kry een geleentheid om te lewe- vier dit!

Sunday, June 2, 2013

Ek en Annelie ALWEER in die Kaap...

So gebeur dit toe mos dat die vriendelike gemeente in die Kaap vir my nooi om vanoggend by hulle te kom preek. Hulle sê Annelie moet saamkom. Hulle koop selfs vir ons vliegkaartjies... Hoe kan 'n mens dan nee sê vir sulke wonderlike geleenthede in die lewe. So ek en Annelie is in die Kaap op die oomblik. 

Ek het vanoggend my heel beste probeer met die preek. So ligte ou glipsie of twee gehad langs die pad, daar was so effense misverstandjie oor op wie die liedere op Powerpoint moes hê... maar niks ernstig nie. In die Kaapse stormweer was daar nou nie so baie mense in die kerk nie.  Maar ek het dit geniet om in die historiese ou geboutjie te mag preek... 

Onse kinders is veilig by ons huis, en ek en Annelie geniet 'n paar dae saam, soms met goeie vriende, soms lekker alleen. Ons het bv gisteroggend baie lekker ontbyt saam geëet by die ou Farmstall by die Total garage net buite Melkbosstrand, so skuins agter Atlantic Beach se Golflandgoed.  Dis koud en nat in die Kaap. Maar dit maak dit so lekker voor die kaggelvure... 


Hierdie reis doen ons sommer baie goed!  Ons eet baie interessante disse op baie interessante plekke, niks Wimpy of Spur nie, net lekker onafhanlike plekke wat hulle bes doen om goeie kwaliteit voor te berei.

Maar more is die pret alweer verby, dan moet ons alweer op die vliegtuig spring, en 'n verskil gaan maak waar ons geroep is om te wees...  Ek geniet net hierdie wegbreekkansie saam met my vrou geweldig baie!

No comments:

Post a Comment

En jy daar, wat sê jy?